Ridit.. :)

Idag trotsade jag min lilla förkyldning jag har och satte mig på hästen :) kan säga att det va 2-3 gången jag satt på storhäst. Malin sa att vi skulle ta en skrittrunda men när vi är halvvägs tillbaka säger hon att vi ska rida lite i paddocken, blev as nervös då jag bara skrittat på storhäst eftersom jag alltid ridit ponny :p men trava lite i skogen och mötte på en cp hund som vägra lämna oss ifred!
Men i paddocken både jag trava och galoppera! Kan säga att det är sjukt stor skillnad på ponny och stor häst, shit!
Haha men någorlunda bra gick det iaf för att vara första gången ;)

Kanske ska ta tag i ridningen igen, saknar det som attans! :)

Nu ska jag sova för imorgon är det jobb men även fredag ❤

Jag och min bästis santana 😍❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0