Dåligt..

Haft grymt dåligt med tid att blogga, jobbar hela tiden och tränar...
Nu har jag haft paus i typ en och en halv vecka då jag vart lite halv krasslig o sen legat med feber. Men på måndag skajag börja igen till max, då blir det träning varje dag.

Denna helgen va hel galen. I fredags va jag och Malin på hatten, vi skulle ta det lugnt va tanken men körde all in istället haha! Blev en massa bråk o skit men Mikaela o hennes kille hämta mig som tur va haha. Lördagen skulle jag spela kubb kl 10 haha men vaknade 11 panik! Sprang ner till skarpe där mitt lag väntade :p sjukt kul va det iaf!
På kvällen skulle mina bebes komma o jag skulle laga mat men hade druckit hela dagen haha så laga lasange i mikro så lat blev jag! Malin körde då hon va så bakfull så hon inte ville dricka :p stackare! Vi körde på hela natten fyfan aldrig igen ska jag säga!
Söndagen va det dop kl 10 trodde det bara va dop men det va ju allt både gudstjänst o natt blablabla haha. Gud bevare mig att det finns toaletter i kyrkor iaf! ;)

Sen låg jag sjuk till idag och imorgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet :) som jag längtat :D!

Nu ska jag o grannen kolla idol sen blir det sova tidigt för har en huvudvärk som inte försvinner!

Lite bilder från helgen kommer här!


Kommentarer
Postat av: Jonte

Porr! ;)

2013-09-08 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0