Utvilad!

I torsdags blev det ingen träning va inte på humör alls, så åkte till Troja istället och kolla hästhoppning :)
Igår jobba jag och sen åt middag på tai lee med min granne :)!
När jag kom hem va jag så mätt så jag gick och la mig och kolla film :) men tog inte långtid innan ögonen drog ihop sig! Så igår somna jag innan tio och det va verkligen hur skönt som helst att vakna obakis och utvilad.

Ikväll kommer antagligen mina tjejer hit och dricker lite och spelar lite spel och leker lekar :) ska vi hur mysigt som helst!

Nu ska jag städa och sen hoppa in i duschen för känner att tiden bara springer i väg! :)


Kommentarer
Postat av: Moah

Allt bra idag? :)
Kram

2013-06-27 @ 11:05:40
URL: http://moahsvantemark.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0