Panik

Ligger i sängen nu och kolla salt. Riktigt bra film faktiskt :)

Helgen har vart kanon, va ute i Kungälv i fredags haha har inte vart ute i Kungälv på 3 månader om inte mer :p hatar att gå ut i Kungälv. Men va faktiskt ganska kul för man träffa folk jag inte träffat på jätte länge :)

I lördags så va jag hemma hos mamma och åt tacos o myste till melodifestivalen :) underbar kväll. Idag va det så fint väder så valde att åka till mamma.

Har panik på min kropp. Hur fan kan kroppen ändras så som den gör. Innan kunde jag äta hur mycket som helst men gick aldrig upp. Nu kan jag äta en macka typ och går upp typ 5 kg på den mackan. Fyfan! Iaf vet att jag sagt det länge nu men ska fan ta tag i detta med min kropp, inte alls kul att lägga sig varje kväll och må dåligt för ens kropp :( nu ska jag iaf kämpa med kroppen. Promenader varje dag, simma så mycket jag kan och massa övningar hemma :)
Har även fått tillbaka mina exem och dom går inte bort. Och idag märkte jag att jag har som ett brännsår typ över rompisen, skit ont det bränner och kliar så ska ringa och boka tid för allergi tester imorgon.

Imorgon ska jag söka jobb i Norge och hoppas att man kan få något där :)
Nu ska jag fortsätta kolla på salt.

Natti :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0