Kommit igång ;)

Då har man börjat komma igång lite med träning :)
Började i måndags och gick en mil med Emelie :)
Igår gjorde jag 20 armhävningar, 20 situpps och 20 knäböj :)
Idag har jag gått milen, 30 knäböj, 30 armhävningar och 30 situpps. Just nu har jag ganska ont i min kropp :p men kommer kännas bra!

Detta ska jag försöka göra varje dag :) imorgon blir det nog milen och öka med 5 eller 10 på resten :) känns ganska bra faktiskt!

Kommer uppdatera om mina pass här så jag vet vad jag gjort haha för mitt minne är sämre än en guldfisk nu asså ;) nu känner jag mig mycket bättre och starkare så hoppas jag kommer klara detta!

Nu duschen innan jag ska sova! :)

Älskade kropp du ska bli lika smal som innan men lite mer vältränad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0