Trött tjej

Ligger i sängen nu, gick en promenad förut och bara rensa tankarna. Det behövdes!

Vet inte om jag gör rätt eller fel just nu men jag lär märka det i slutänden isf, får ta risken och se om det är värt det.

Imorgon ska jag jobba sen blir det en promenad, kanske teckna ett gym lort får se lite vad dom har för erbjudanden.
Sen får vi se vad dagen har att bjuda på :)!

Tycker om att bara ha tid för mig själv även om jag får lite panik på mitt liv och min kropp men som sagt ska ju bli ändringar på.

Sökte lite kvälls jobb förut innan min promenad också, kanske blir det att man går in och jobbar lite extra på kvällarna om man får detta viket som jag vill ha där jag är nu :)!
Jobbnarkoman nejnej haha men fy va jag trivs med att jobba :) skulle kunna jobba hur länge som helst egentligen!

Nej nu ska jag sova så jag orkar imorgon, har frukosten och lunchen på jobbet imorgon!

Natti natti :)!

Jag och min man haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0