Rubrik

Usch vilken seg dag.
Vaknade sju av att jobbet ringde och väckte mig och sen insåg att jag inte fick jobba ändå pga att jag jobbar för många dagar i sträck då.
Hade lite svårt att somna om men gick tillslut. Då skulle min granne som sov här inatt gå till skolan och tände i hallen! Halvt sovande vände jag och vred mig till slut somna jag och vakna kvart i två :O inte ofta jag sover så!

Jag har iaf fått lite gjort idag, diskade min stora hög med disk, plocka undan och haft underbara Emelie på besök :) sen tog jag en lång och välbehövd dusch!
Sen blev det lite popcorn i soffan med saft inlindad i min pläd framför en film, hur mysigt som helst :)!

Nu ligger jag i sängen och kollar film och ska försöka sova :) för imorgon är jag ledig igen och då ska jag spendera lite tid med min familj i stallet och städa garderoben :)!

Om en vecka gör jag även sista operationen i munnen eller jag hoppas det är sen sista iaf :)! Pirrig för har ingen aning om hur dom gör eller nått!

Snart är det bara en månad kvar tills min älskade vän Jessica kommer ner igen, gud vad jag saknar henne!
Nattiiii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0