Jobb, rastlös, vikt !

Heej!

Förra veckan va jag endast ledig på onsdagen och denna veckan endast torsdagen, på två veckor har jag vart ledig 2 dagar men jag blir ändå lika rastlös när jag kommer hem...
Sitter hemma nu och funderar på vad jag ska göra för är rastlös igen. Hur ska det gå när jag går tillbaka som tim vikarie och inte har detta viket, kommer ju dö!

Nu blir det ta fram datan söka lite jobb, se hur länge jag pallar sen blir det nog en promenad innan man lägger sig i ett bad innan man ska sova :)

Ska även planera ihop ett mat schema och tränings schema, för nu ska fettet bort. Trivs inte alls i min kropp längre, vissa kvällar kan jag gråta tills jag somnar pga att jag gått upp nu det senaste.
På en vecka har jag bara gått upp 1,5 kg och känner inte alls att det är bra!
Håller på att sluta röka nu så äter allt som kommer i min väg typ, usch tårar i ögonen nu bara för jag pratar om det :'( jag får inte på mig mina byxor längre så ner i vikt ska jag!
Så mitt tränings schema börjar inom kort.

Nu ska jag söka jobb och kolla lite olika övningar och dieter man kan gå på :)
Trevlig kväll!

Vart tog min kropp vägen?!?!? :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0