Dagen :)

Va på jobbet idag gick bra fram tills jag skulle stå och dekorera min pannacotta dessert. Kom iväg från jobbet halv sex typ, så gick jag hem till mamma och dom eftersom jag sover där när jag jobbar helg :). Jag och Eskil åkte till Kungälv för att handla och hämta min laddare eftersom min mobil va helt död hela dagen :(!

När vi kom hem gjorde vi lite pizza sen invänta mamma så vi kunde åka till starlet :)
Eftersom det är så halt lite så skulle vi brodda så det gjorde jag för första gången idag :p Ebba och starlet är så fina ihop och hon är så fin! Riktig liten mys ponny är hon :)
Hon red henne inne idag och det gick ju kanon :) hon va lite spänd i början men det får man vara när det är nytt stället :)

Nu blir det sova för imorgon blir det jobb och sen troligtvis upp till stallet och kolla när Ebba rider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0