Blogga om träning!

Som rubriken lyder ska jag börja blogga om min träning och framgång i träningen.
För några år sedan tränade jag 7 dagar i veckan, handbollen va allt! Men slutade då man började skolan och va lite strul i laget, kom inte överens med en i mitt lag som jag absolut inte tålde, haha! 
Handbollen är något jag saknar men tyvärr inget jag kommer ta upp igen då jag tappat allt och vill bara spela för ett lag :)
 
Jag var tränad och hade fin tränad kropp...
2008 vägde jag 34 kg och alla klaga på mig gick upp lite men då på peka alla att jag gått upp så låg och pendla emellan 34-38. Nu har jag gått upp mer än vad jag velat så lite jobbigt men jag ska träna så jag får fast kropp och äntligen få trivas i min kropp... 
 
Ska ner i vikt och få lite muskler.
så nu kommer jag köra järnet för nu jäklar ska jag trivas i kroppen :)!
 
 
 
Bliderna är det några månader emellan.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0