Tröttiiiiii

Ligger i sängen hos Krister just nu och kollar lite tv :)
Idag har vart en mysig dag.
Börja med att ta tåget mot Sthlm, kan lova att många skratta åt mig när jag somna titt som tätt, vaknar i ett ryck av att någon hosta, tack för folk skrämmer livet ut en. När jag väl va framme då käka jag lite frukost och sen borta jag runt och försökte hitta pendel tåget till Södertälje, lättare sagt än gjort haha!

Sen skulle jag ju hoppa av vid Östertälje för att ta buss somna lite smått och ser att jag är framme fick panik och kasta ut resväskan typ haha!

Fick vänta på Krister i Södertälje så satt och kolla på ankor och döpte dom haha mobbad som jag är!

Åkte hem till han då han kom så hitta massa saker att sätta på mig haha Krister skratta bara åt mig haha! :p sen skulle vi ut och käka med Henning, jätte trevligt och vi avsluta kvällen med att kolla film det blev projekt x :) skit bra film haha!

Nu ska vi spela lite innan lägg dags :) imorgon fyller Krippe år så då blir det hem till hans mamma och även gå till systemet :) han blir stor pojke nu!

Nu ska vi spela och sen sova :) ha en bra kväll!
Så kommer lite bilder från idag med :)!

Emma goes Sture p och inne i spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0