Planer :D

Ligger i sängen med största leendet på läpparna och smsar med bästa Emelie :D fyller år den 29 november och då är även 100% party kryssen :D måste verkligen med på den, snacka om grym födelsedag. Fira den på en båt och även en av mina trognaste vänner Emelie, sen kommer vi bli fler men uuuusch vad jag längtar!

Detta året har gått upp och ner i mitt humör, hänt sjukt tråkiga saker men även grymt roliga saker :)

Tråkiga sakerna har jag lagt bakom mig och försöker se det positiva i mitt liv istället och allt positivt som kommer komma :) ska vinna tillbaka en av det bästa sakerna som jag hade i mitt liv innan :) alltså min kropp!
Ska bli lika smal som förr och gå ner i till min målvikt och hoppas jag klarar det till min födelsedag :)!

Det är mycket jag saknar i livet just nu men kommer ta allt som det kommer :)
Har även lite planer på att låna ut min lägenhet ett halv år eller ett år för att prova på att bo i Sthlm :) men vill inte lämna min lägenhet här helt för jag älskar min lägenhet sååå mycket :)!

Ett annat datum jag längtar efter är 25/10, har längtat efter den dagen i tre år och den är snart äntligen här :D kommer bli ett bra år även om jag förlorat mycket som jag inte velat förlora. Men man kan inte få allt, eller hur :)?

Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb :) och sen låååång promenad och lite träning här hemma!
Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0