Nattiiii

Har vart en lugn dag och bara försökt kurera mig :) fortfarande sjukt förkyld men febern är borta :)!

Imorgon blir det äntligen jobb och sen blir det hem och kurera mig :) och kolla film hela kvällen....

Idag har jag tvättat, haft Emelie på besök och det är alltid lika trevligt :) sen på kvällen gick jag hem till Nadja och umgicks med hon och hennes mamma så otroligt mysigt :) dom har skaffat kanin och den kissa på mig och sen rymde den haha jaga den i köket. När vi fick tag på den och satt den i buren så skvätte sen kiss på mig igen! Haha den gillar nog inte mig!

Gud vad jag har saknat den familjen :) finns ingen familj som den, så underbara allihop :)<3

Men nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon :) natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0