Helgen...

Denna helgen har vart grym :)
Fredags jobba jag på bästa ställt med bästa människorna man kan jobba med :) sen hem och fixa inför kvällen, så det blev systemet, handla mat och duscha osv. Sandra kom till mig på kvällen så vi gick upp till min granne och åt lite Thai och förfesta :) sen vankades det utgång. Vi skulle på trädgårn egentligen men va fullt så vi gick till berså, det va helt okej men inte som trädgårn :) hade en grym kväll iaf, och va kul att umgås med Sandra igen :)!

Lördagen spenderades med min underbara syster och bästa granne :) vi bara myste hela kvällen, grannen kom och gick hela tiden för hon hade lite fest där uppe :) men sjukt mysig kväll och älskar när min lilla syster är här :)!

Idag blir det slapp dag igen och fixa lite här hemma :) sen ska jag fixa lite innan nästa helgen eftersom den spenderas i Sthlm :) ska bli så sjukt gött att åka iväg. Vem vet kanske inte kommer hem mer utan stannar där uppe ;)! Får se lite hur det blir :)!

Ne nu ska jag fortsätta kolla tv med min lilla syster :) ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0