Fortsätt le...

Även om det händer tråkiga saker måste man alltid fortsätta le...
Jag har lärt mig det genom dom senaste åren och mår så mycket bättre av det.

Imorgon är den dagen jag inte ville skulle komma. Jag ska in i rättssalen och jag trodde aldrig jag skulle in där.. Men så är det. Är lite nervös inför imorgon. Hur det än går måste jag ändå stå mitt kast och gå ut med ett leende för något positivt är ju att man lär sig av att göra misstag här i livet. Detta kommer ju inte vara det ända misstaget men det ända misstaget som kommer leda mig till rätten!

Nu ska jag snart sova så jag är utvilad imorgon :) sen ska jag även boka kryssning imorgon :D kommer bli bästa födelsedagen ever! :D

Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0