Blir galen!

Va rädd att denna dagen skulle komma :( som jag kämpat i nästan 8 månader !
Att bli förkyld va något jag va rädd för, att behöva nässprey igen.

Vet inte om jag vågar testa en gång och se om jag inte fortsätter även om jag inte är förkyld. Varje dag i 5 år tog jag nässprey även om jag inte var förkyld och har nu inte använt det sen 5 februari, nästan 8 månader utan det och jag ät stolt över mig själv. Men jag vill s gärna kunna använda det ibland men vet inte om jag kommer hamna i samma spår som jag va i för några månader sen.

Den 5 februari så va jag i Sthlm hos min då varande kille och skulle hem, jag glömde mitt nässprey och kan lova att jag fick damp på vägen hem på tåget. Ringde pappa och fråga om han kunde gå och köpa men han vägra, fråga även mamma men hon vägra med. Började använda ett sånt doft nässprey istället för min näsa va helt kaos!
Men tappade bort det och va helt frisk från förkylning sen dess.

Nu kom det igen så får lite panik. Vill inte använda det för min näsa klarar inte det! Men vilken känsla det är att använda det, sån kick!

Får försöka med te, halstabletter, doft sticket jag hittade igen och snyta mig hela tiden så kanske jag kan jobba imorgon :) och massa thailändska värktabletter :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0