In looove :D

Fick hem mina skor idag, och kan säga har aldrig vart kärare! 
Vem fan behöver killar när man har skor, helt in love !
 
Idag va jag uppe tidigt. Bestämde mig att jag skulle göra frukost och sen gå på en powerwalk!
Va helt underbart att powerwalka idag, gick 1 mil ungefär :D Sen va det bara hem duscha, ner till kungälv med sofia och sen lunch med pappa :) När jag kommer hem va jag helt slut men då kom ett sms att mina skor hade kommit, sprang typ till maxi haha! Att ett par skor kan göra en så glad :D!
 
Nu ska jag kolla nybyggarna och gråta, sen blir det kvällsmat till Grey´s anatomy som börjar idag :D super glad tjej!! :D 
 
 
Min nya kärlek :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0