Hahaha !

Hahaha asså i pausen tänkte jag att jag skulle läsa lite gamla inlägg från när jag starta haha 
och kan lova att jag fick mig en flashback av när vi va i sthlm med klassen och jag hade inte sovit på hela natten eller dagen. Hahaha fyfan va jag skratta åt Emelie ! 
När vi satt på hotell rummet och skulle börja göra oss iordning hör vi detta från toan!
Emelie från toan: FAAAAN!! Jag : Vad hände ? Emelie: Jag doppa min tröja i kisset !! HAHAHAHA
 

Kan säga att alla tjejer som va i rummet dog av skratt! Hon va så arg! harregud vilket minne, och det kommer följa med länge. Tur att man bloggar ibland! 
 
Mina vänner kan alltid få mig på toppen humör. 
Kärlek till dig världens goaste, knäppaste och underbaraste vän Emelie <3 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0