Dagen..

Vakna tidigt idag va att jobbet ringer mig och frågar om jag kan jobba 11.30-16, tackar ja och somnar om. Efter en stund vaknar jag till igen slår mig i huvudet och skriker pucko haha, har ju glömt att kolla vad klockan va. Den va 8 så somnar om igen och vaknar tio, hur skönt som helst!
 
Jobbet gick fort idag som tur va... 
Gick hem gjorde mat och la mig och myste mig i soffan framför flicka 2. Haha folk som känner mig väl vet hur mycket jag pratar med mig själv och blir lätt irriterad på mig själv när jag inte får något gjort så säger till mig på skarpen att jag ska gå upp och städa, och nu sitter jag här och har fortfarande inte rört på mig haha.
 
Jag har haft en grym träningsvärk idag, fyfan säger jag bara.
Imorgon ska jag försöka vakna i tid och gå en lite promenad innan jag går till jobbet :)
Sen efter jobbet kommer en lite misse till mig som jag ska passa i en månad :)! 
Blir ett bra prov på om jag vill ha katt igen och om jag verkligen är allergisk.
 
Nu ska jag städa och fixa så det är fint här imorgon när missen kommer :)
Sen kommer även min kusin hit på lite te och tjöt :)! 
 
Saknar julen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0