Växa upp?

Haha vissa människor är bara så patetiska :p! Kan inte man visa att man är i den åldern man är !
Att en annan människa ska behöva lösa en annan människas problem tycker jag är fegt!

Jag ville vara din vän men nu vill jag inte ens se ditt namn. Jag blir arg, ledsen och mest besviken! Snälla väx upp för fan. En människa som du är ett kanon exempel på falskhet!

Synd att det tar lite längre tid för vissa andra att växa upp och kunna ta tag i sina problem inte lämna över dom till sina vänner typ. När ska du växa upp?

Nu ska jag bara bry mig om mig själv, mina vänner och träffa en massa nya ;) kommer älska mitt nya liv utan dig, för denna gången gick du för långt vännen ;)!!

Nu ska jag sova för är gött irriterad så vill bara släppa allt :) natti natti finisar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0