Soffhäng

Soffan är min bästa vän och ser ut som om det kommer vara det imorgon med :(
Känner mig yr och vimsi men ändå har jag ätit bra idag.
Kanske äter jag fel eller så är det bara så att jag är sjuk, men vill alltid ha en anledning till varför
jag är sjuk eller hängig.
Får ont i huvudet och det typ slår till med yrsel för en kort sekund hela tiden.

Ligger i soffan och kollar sjätte sinnet nu och ska snart sova, kollat 17 avsnitt av OC idag.
Imorgon kommer gubben och tapetserar och fixar resten så blir väl städa iordning om jag är kryare på kvällen imorgon. Är jag lite bättre imorgon så hoppas jag verkligen på jobb.

Ska kolla min film nu sen sova för känner att sitta vid datan är ingen bra ide för blir bara värre när jag anstränger mina ögon.
Hoppas alla får en bra dag imorgon :)!
Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0