Sjuuk...

Ligger i soffan och mår inte alls bra, vet inte vad det är men känner mig svag i hela kroppen. Hoppas jag är bättre imorgon så jag kan jobba annars blir det soffan hela dagen imorgon med. Känns skit när man bor ensam och är sjuk för ingen pysslar om en :( mamma ringde förut, fy vad jag ar saknat henne! Tårarna kom för jag har sån hem längtan, det går väl över men man vill inte bo ensam när man är sjuk :/

Mår inte bra övrigt heller, känner mig vilsen i mig själv och allt går bara utför. Vet inte hur länge jag ska orka med allt men jag kämpar. I veckan hoppas jag att jag kan åka till mamma och dom så man kan prata ut lite för behöver verkligen det!

Hoppas dagarna blir bättre och att vissa människor verkligen växer upp för detta har tagit på en. Fattar inte vad som hände, allt va så bra och så nu känner vi inte varandra.

Nu ska jag kolla film och sen blir det sova :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0