Next week <3

Nästa vecka kommer bli en grym vecka!
Hoppas på en massa jobb såklart med :) sen får man besök på torsdag från Stockholm och stannar till söndag, det blir Liseberg och även kungälvs crusing :) gonna love this week!

Kompisen har ju aldrig vart på liseberg så tänkte åka dit, själv är jag som ett litet barn där inne haha!
Något roligt minne jag har därifrån är när jag, Hanna, Simone och Tobias va där och skulle gå gasten haha fy jag hann inte ens lämna min biljett innan dom skrämde livet ur mig och jag vägra gå in igen haha!
Älskar Liseberg!

Kungälvs crusingen är ju en höjd punkt här i Kungälv, massa snygga bilar, mängder med öl och ett gott sällskap! Kan ju inte bli bättre :)

Men det är ju nästa vecka men längtar!

Idag ska jag tvätta efter jobbet :p första gången sen jag flytta haha kan ju inte dessa maskiner :p
Sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi kolla på micro och dammsugare :) sen hem och sätta upp mina gardiner vid sängen :)
Min kära vän Emelie kommer till mig idag också, ska bli mysigt :)

Kommer bli en go dag :)
Men nu måste jag ju jobba :p!

Min dagliga frukost, yammi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0