Natti..

Vart i stallet idag med Elina :)
Tog hand om Jackpot och myste, han är ju så gooo!

Sen har jag bara vart hemma och myst i soffan typ :)
kollade lite hus utomlands för är så sugen på att åka, och jag hitta mitt ställe jag ville åka till :D!
Så får se om man får ihop ett gäng så åker man sen :)!
Blir ju billigare med hus/lägenhet om man är många som åker.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite OC innan man somnar :P
Är inne på säsong 3 nu ^^
Hoppas jag får jobb imorgon för behöver verkligen jobba!

Helgen blir otroligt lugn och på söndag ska jag spela brännboll med stallet :)!
Men nu måste jag sova om jag ska vara pigg imorgon :)!
Har jag inte världens sötaste underbaraste lilla syster  :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0