läkaren kanske...

Ska lägga mig i sängen och sova så jag kanske kan orka jobba imorgon, annars får det bli läkarn och kolla vad som är fel på mig för detta är inte normalt.
Kanske blir läkarn även om jag jobbar imorgon för detta med att det svartnar för ögonen och blir yr lätt är inte något bra tydligen, känner flera gånger nu när jag skrver att det är påväg att svartna men försöker hålla det borta.
Blir anfådd av att bara gå och även av att prata telefon. Gick och tog en glass med syster i kungälv men kände bara att jag va tvungen att gå hem för kändes som om jag skulle svimma vilken sekund som helst.

Jag är depp hela tiden känner inte för att träffa någon eller nått, vet inte vad som hänt men något i min kropp är fel just nu. Känner mig sjukt svag och trött hela tiden, vill bara gömma mig under täcket typ.
Men får se hur jag mår imorgon, har ju ändå haft detta med att det svartnar ett bra tag nu bara att det är värre vissa gånger.

Jag hoppas jag kan jobba imorgon för måste verkligen ha mer timmar. Sen blir det nog söka en massa jobb, även kolla lite saker jag har på g.
Hoppas även gubben som tapetserar här hemma blir klar imorgon så jag kan få använda mitt kök normalt igen ! skit störande detta !

Nu ska jag sova iaf så jag är lagom utvilad imorgon !
Natti Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0