Hemsk....

Idag vakna jag av att det blev ljust hemma :p satte på mig min pläd och la mig i soffan, va lite trött men skönt med en lugn morgon :)

Sen blev det duschen och fixa sig eftersom man skulle på arbetsintervju, klädde på mig och så.
Malin skrev och kom förbi på en kopp kaffe och lite snack :) skönt att prata med henne !
Efter det blev det bussen till Stenungsund.

Gick in på intervjun och efter 10 minuter ville jag bara därifrån! Aldrig känt mig så arg, ledsen och obekväm när jag gått från en jobbintervju!
Fyfan det va det värsta jag vart med om!
Fattar inte hur man kan bete sig så, äcklad!

Som tur va kom mamma, Eskil och Ebba och hämta mig med ett bord och åkte med mig hem :) då blev dagen mycket bättre :). På lördag ska jag på tävling med lill skruttan på Tjörn och sen ska hon med mig hem och sova hos mig :) massa mys ska vi ha, längtar!

Just nu ligger jag och kollar Betnérdirekt :p haha han är så grym !

Kan inte riktigt släppa detta som vart idag, känns helt sjukt att man ska behöva känna såhär. Känner mig äcklad och bara allmänt förbannad att man ens kan vara sånt svin!
Jag vill aldrig mer gå på en sån intervju i hela mitt liv igen!

Nu ska jag kolla vidare på Betnér och sen sova! Hoppas på en bra dag imorgon ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0