Goo dag!

Idag har jag jobbat, det va äckligt varmt och kvavt inne i köket så när jag slutade så ville jag bada :) så jag Jossan och Malin åkte till rörtången och sola och bada, det va så underbart!
Kändes som om jag va utomlands, bada jätte mycket. Flera gånger ville jag bara i vattnet igen, det va inte ens kallt :)

Sen åkte jag och Jossan hem till mig och laga mat, vi åt en romantisk middag på balkongen :) haha nu kollar jag grey's och bara myser i soffan!

Sen blir det kolla bb och lite OC innan man ska sova :)
Imorgon blir det tandläkaren och se vad dom säger om mina tänder :)
Sen kanske ta bort bågen inför operationen :)

Nu blir det kolla tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0