Go morgon...

Ligger i soffan och kollar lite tv :) farmor, Peter och pappa kommer förbi senare idag och ikväll kanske Malin kommer hit :) jag tycker det är skönt att vara själv ibland men kan bli lite för ensamt med :p

Ska fixa lite nu innan dom kommer :)
Har inte riktigt fattat att det är min lägenhet men jag stor trivs i den så det är kanon :)!

Igår va min underbara vän Hannah hos mig :) hon är helt underbar och fin vän till mig, vi umgås inte så ofta men ändå lika bra vänner. Hon är en riktig vän!

Vi va iaf här hos mig igår åt lite kakor och drack kaffe innan vi tog en promenad ner till kungälv :) jag går ner till Kungälv på kanske 7 min men eftersom Hannah är gravid så gick det inte så fort utan det tog en halvtimma ner, men gjorde inte mig något!
Hannah har alltid vart vacker och som gravid är hon exakt lika vacker finre gravid tjej får man leta efter :), hon är såå sjukt vacker!
Hade en grymt mysig dag igår och hoppas det inte dröjer allt för länge tills man träffar henne igen :)
Haha måste bara säga att hon skrämde mig rejält igår :p precis innan vi ska gå frågar Hannah mig om jag vet hur jag ska göra om vattnet går, jag ba jag ringer ambulans haha annars dör jag!
Sen berättar hon att en annan tjej va beräknad att få 4 dagar innan henne och hon fick i förrgår så va lite nervös när Hannah gjorde så konstiga ljud ibland haha så söt är hon!
Tänk att man kan ha en sån underbar vän! Alla borde få ha en vän som Hannah ! :)<3

Nu ska jag städa lite och sen sätta upp lite saker här hemma :)
Ha en bra dag !

Bild på hannahs fina mage :)
Hoppas det va okej att jag låna bilden Hannah :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0