;)

Mitt liv just nu är kanon, skiter i alla och kör mitt egna race ;)
Älskar när man inte behöver bry sig om någon annan än sig själv, det kallar jag livet!
Gör vad jag vill, när jag vill och hur jag vill ;)!

Idag va mamma här och hjälpte mig lite, prata lite och bara umgick. Saknat henne en massa!
Min familj är det ända jag bryr mig om just nu :)!
Fick mobilt internet av mamma idag med men bara 1gig men alltid något så jag kan söka lite jobb och så.
Så nu kollar jag lite jobb och fixar lite annat ;)

Imorgon ska jag förhoppningsvis jobba annars blir det fixa en massa andra saker jag har i min hjärna haha!
Sen även söka jobb såklart och gå till polisen och sen arbetsförmedlingen!
Måste även börja med pw nu så jag kan bli smal till sommaren så jag kan äga beachen ;)!!
Tuttarna och rompan är ju inte bleka längre iaf :)!

Nu ska jag lyssna musik, söka jobb och även lite hemligheter ;)


Ska bli mega brun i sommar och mega smal!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0