Blää haha

Idag har det vart kanon väder :) åkte till tandläkaren, dom kolla hur det såg ut sen fick jag gå :p så åkte till Emelie men vi hade bråttom så vi tog bilen och köpte en sak till hennes kille och sen cabba vi ner bilen och drog till Kungälv :) mysigt att bara träffa henne en sväng!

Hem och laga mat innan stallet :) blev enkelt eftersom jag skulle iväg :p

I stallet fixa jag alla saker fort sen fråga Lena om jag ville följa med ut en sväng innan vi gick in i manegen så det gjorde jag :) vi klättra i skogen lite och det va så mycket knott så min ponny blev helt galen haha så söt va han hoppade omkring i skogen men det gick bra han blev lugn efter en stund :) sen blev det in och ta en galopp och lite så :) han är så mysig att rida !

Nu ska jag kolla lite tv innan sova :)
Bild på en svettig jackpot ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0