Aaaaj!

Bränt mig idag :( men hoppas det lägger sig innan imorgon för vill ut och leka i solen imorgon igen :p vill vara lika brun som mamma och dom när dom kommer hem :p lyckades bränna min fläskiga röv med :p
Roligaste va att jag sa att det tar nog jätte lång tid innan jag får färg på min fläsk rumpa eftersom den är så fet men hade ganska fel haha, kan knappt sitta!

Men hade en underbar dag idag på stranden och många dopp och simtag blev det idag ! :)
Hoppas min bränna lägger sig till imorgon så jag kan åka och bada igen :p och såklart soooola :)
Nu fortsätter kvällen med en lugn hemma kväll för imorgon blir det stallet och kanske stranden :)
Såhär ser min bränna ut haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade gärna sett lite mer mot mitten;)

2012-06-01 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0