svider...

Allt kopplar till dig, vad jag än gör eller tänker så kommer du upp.
Jag saknar allt med dig och allt du gör !
Skulle göra allt för dig bara jag fick en chans att verkligen visa !
Du mitt allt, du förstår inte hur dåligt jag mår för allt detta och jag vill bara ha dig tillbaka i min famn!

Hur ska man kunna gå vidare om man inte vill ? jag vill inte gå vidare utan jag vill ha dig och ingen annan !
Kommer aldrig sluta kämpa för det är det jag lärt mig, man ska kämpa för det man verkligen vill ha !
Men då kommer det jobbiga har även lärt mig att om han inte vill så ska man släppa det man älskar för hans skull !

Du är mitt allt finns inget att säga om det och jag älskar dig på tok för mycket för att kunna släppa dig :/
hade gärna gjort det för din skull men jag kan bara inte !!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0