Spännande !! ;D

Haha idag har jag inte gjort så mycket.
Legat och slappat i sängen på morgonen till kl nio :)
sen blev det mys i soffan och bara chilla och förbereda sig för tandläkaren :P!

Efter det blev det duschen och sen när jag va ensam hemma blev det att luft torka för det är mycket skönare och tydligen ska det va bättre för huden haha :P
När jag sen satt i soffan och tänkte så kom jag på att imorgon är det en månad sen jag sluta röka så jag tänkte jag skulle belöna mig lite med en par söta skor ^^



Dessa blev det :D så nöjd ! så dom kommer hem till lilla mig i veckan :D

Efter det blev det tandläkaren gick ner jätte glad då jag tänkte på mina skor haha.
Men det ändrade snabbt när jag kom in till min tandläkare !
Jag har alltid haft tandläkar skäck innan och sen kom jag till världens bästa tandläkare i Mölndal som satte in rälsen på mig :) Skojar inte hon är bäst !

Sen kom jag tillbaka till min tandläkare i kungälv och jag kan lova att sätta in räls är obekvämt och jobbigt men att ta bort tandsten hos min tandläkare i kungälv är tortyr på högsta nivå... Jag gick ut från min tandläkare och grät som bara den, och det ljuger jag inte om fy vad hemskt det va !
Nu idag kom jag till henne igen och hade gråten i halsen av att bara sätta mig i den jäkla stolen och visste att jag skulle borra och ha mig... Tror hon märkte att jag va rädd och såg att tårarna va på väg för idag va hon trevlig för en gång skull, tills borren kom fram ;)

Usch efter mitt förra besök då jag grät skulle jag tillbaka till hon i Mölndal och göra kontroll, det första hon fråga va varför ser du så rädd ut? har du vart på kontrollen hos din vanliga ? haha jag skratta och sa aa hur visste du det. Hon känner mig så bra nu , för det va tydligen så jag såg ut första gången jag hade vart hos henne :P
Hon är det ju som hjälpt mig bort med min tandläkar skräck och det tackar jag henne för :)!!

När jag kom hem fixa jag rummet och sen packa för att Eskil skulle hämta mig och Hanna :)
Han släppte oss vid röd express så vi kunde ta bussen till Stenungsund för att boka tatuering och så :) hihi så den är bokad och det blev närmare än jag förväntade mig haha usch skräck ! Så tar med mig Jessica och gör detta inom kort ;) När säger jag inte då jag kanske inte pallar trycket och så men aa :P jag ska göra den iaf och går det bra så bokar jag även nästa relativt snart :P



Som denna ska jag göra fast annan stil och så :) Kommer bli nice, ska sola en massor nu innan ;)

Spännande till max !!

Imorgon ska mamma skicka iväg papper så vi får veta om jag får min älskade lägenhet :)
Ska även få samtal om jobbet i sommar denna veckan så det är mycket som händer just nu :D!!

Nu ska jag sjunga kareoke och bara njuta av kvällen :)





Bjuder på en bild på dom finaste vännerna i världen !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0