Smal ska man bli !

Gaah jag vet inte vad jag gett mig in på asså, jag vet inte om jag pallar haha.
Jag är taggad men ändå så har jag så sjukligt ont i magen och tror att jag kommer svimma haha!
Men jag ska göra det jag måste göra det hur mycket jag än kommer gråta så måste jag !
Kommer ha brillor på mig så man inte ser att jag gråter haha pinsamt isf :P

Tur har jag som har en bra vän som kallar en mes som ska med haha funderar på
att skita i att ta med henne och ta med någon annan :P
Inte går jag dit själv iaf, det är en sak som är säker !

Jag ska även bli smal nu med så ska lägga ihop ett schema som jag ska följa och
träna och ta tabletter så jag ska bli smal för är trött på alla som säger att jag har gått upp och att det syns
så mycket på min mage och lår. Så min mage och lår ska bort på riktigt nu !
Jag vet att många kanske väger mer än mig och tycker jag är töntig med det här men att höra det tre-fyra
gånger om dagen att jag gått upp i vikt och man står i spegeln och ser att man har verkligen lagt på sig.
Jag ska gå ner mina kilon som jag nu gått upp, så ,mitt mål ska bli att väga 42-45 något där så det blir 5-7 kilo att gå ner :)

Folk kommer störa sig på detta och säga att man är smal och fin som man är men det kommer inte hjälpa jag ska ner mina kilon och det är med basta, helst vill jag ner till 40 men får lägga 42-45 först och ta 40 sen :)
Jag ska bli smal och fin som jag va innan och se ut som en vandrande säl mer.

Haft en grym helg, tack Malin för en grym fredag och tack Ebba för resten av helgen :)

Men nu ska jag sova så jag får lite skön sömn ifall jag ska jobba imorgon :)
Hoppas jag får jobba iaf :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0