mega trött

Nu är jag så trött och har så ont i mina fötter så jag döör :)
Önska någon kunde komma och massera min fötter haha !

Idag jobba jag först på Hede förskola från 07-14.30 :) sen hem för att käka kladdkaka och prata med mammi,
sen iväg och jobba på Solhaga. Kan inte säga något mer än att jag storm trivdes och skulle lätt kunna vara där 24/7 haha :P
Jag älskar att jobba :) Jobba 12 timmar idag och skulle lätt kunna jobba 12 till :)
imorgon blir det inte lika kul jobba 07-14.30 :P
Hoppas mina skooor kommer imorgon :D saknar dom !

Kollar bb nu och dampar sönder på den jävla Sipan !! Jag kokar av att bara se han, hade han vart framför mig nu asså jag hade flippat ! Haha mina agro damp måste komma ut känner jag haha !

Nu ska jag sova för är så jävla trött ! :P
Gulli mamma som kör mig till jobbet imorgon då jag har mega ont i fötterna :P

Natti Natti sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0