På g :)

Påväg till tandläkaren nu :) lite segt att man ska behöva åka nästan 10 mil för en undersökning :p asså inte 10 mil enkel väg då utan fram å tillbaka :p
Hoppas dom kan säga till när dom kan ta bort tandställningen idag för är ganska trött på den nu :)

Sen när jag kommer till Kungälv igen blir det till att göra ett prov inför semestervikariat inom vården :p lite nervös är jag allt :)
Hoppas dom ringer angående det andra jobbet snart för det är det jag verkligen vill ha :)

Ska även vara med min käre kusin idag och kolla om jag kan boka tid för tatuering hihi så sjukt nervös !
Men har man gjort revbenen klarar man alla tatueringar sen säger folket så kan man kanske våga sig göra en till sen :p

Jag saknar en vän så sjukt mycket vet inte ens varför för jag hatar ju den människan mest av allt egentligen men ändå saknar. Lite skumt sådär :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0