Nya ben, ny metod ;)

Mina ben är som nya efter jag testade mina saker som tar bort hår på benen :)
Dom är så mjuka och sköna nu hihi !
Den nya saken är as bra den tar bort dödlig hud och hår, och blir så mjuka.
Den heter *Devlon beauty quick* så bra ni borde testa :D
det är en lätt depilering och gör inte det minsta ont.
Den kan användas nästan över allt på kroppen så passar även bra
för killar som vill ta bort hår på bröstet osv.

Ni kan få för och efter bilder om en stund :)
Men då får ni ursäkta mina ben för innan va dom då inte vackra hahaha
vinterpälsen jag tog bort idag hihi !

Ikväll ska jag äntligen äta grahams gröt med drottning sylt :D MUUUMS är det !!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0