Nice dag...

Denna dagen gick från bra till bättre till kanon :) fan va nice dagen har varit !
Först kommer lägenheten jag väntat på ut för visning och jag blev as glad när jag såg att jag låg etta på den :) sen åker jag till Kungälv och ska äta då ringer ett jobb jag sökt och ställer en massa frågor och hoppas jag kommer på vidare intervju :) isf blir det jobba på båtarna i sommar och va hemma varannan vecka, jag vill så gärna ha detta jobbet !!! :)

Man måste få ha lite tur och lycka i livet, och det va just det jag behövde nu :) ett riktigt lyft för att komma på benen igen, än är jag inte där men det går åt rätt håll :)!

Kan inte vara mer än glad just nu :D !!

Snart blir det lägenhets visning med mamma och pappa sen hem och städa, får passa på att göra det nu när jag är på sånt toppen humör ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0