Nice dag..

Idag har jag jobbat :D
trodde jag skulle bli as glad när dom ringde men neej inte det :P
fick ju jobba ensam på ett ställe jag aldrig vart på innan och det är leverans dag på tisdagar
snacka om att allt va kaos haha :P men blev klar ändå en halv timma innan jag sluta så fick fixat lite för imorgon med :) Imorgon blir det samma ställe sen hem en timma sen ska jag gå bredvid på nya jobbet från 16-21 :) ska bli intressant :)

När jag kom hem va jag så sjukligt trött och bara seg när jag satt i soffan så somna jag nästan skrivandes haha
brukar aldrig vara såhär seg när jag inte jobba ändå går jag upp samma tid :P
Men fick göra något så ställde mig och baka kladdkaka :D så gott !
haha hade dock ingen kakao så fick bli med oboy men den blev lite go iaf :)

Nu lyssnar jag musik och tankarna snurrar för fullt, härligt att vara ensam och bara fundera på allt ibland :)
Måste börja lyssna på vad mitt hjärta säger och inte bara ignorera det och vända ryggen till, men kommer bli bra tillslut. Jag är ganska bra på att dölja hur jag mår och visa hur jag känner !

Tiden läker alla sår !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0