Nice dag :)

Idag jobba jag ju inte så låg i soffan till kl 3 sen sola jag och efter det blev det duschen ;)

Efter duschen fixa jag mig och gick ner till krogen för att äta mujjes bästa mat ! :) sen skulle jag spela quiz med sara och Hanna med dom sket i mig och gick till combi så spela med Danne mycket bättre :p haha Tessan va med också så det gick kanon fick 22 poäng av 45 haha :p brukar få kanske högst tio om jag spelar med mina andra vänner :p
Haha satt kvar en stund och sa till pappa att jag skulle till min tatuerare imorgon och prata lite haha en gubbe runt bordet fråga varför jag skulle tatuera mig och varför jag inte pierca naveln istället :p fick ju förklara att jag hade på dom ställena jag ville ha och han kunde inte släppa att jag hade i tuttarna :p en halv timma satt han och fråga varför haha dom gamla är så roliga ;p

Nu ska jag sova för imorgon blir det tandläkaren, prov, kolla tatuering och sen kanske bowling med världens bästa Emelie :) love to her ! <3

Natti natti sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0