Naket..

Sova naken är det absolut bästa som finns ! Eller hade ju vart ännu bättre om man hade pojken här men det går inte ;) haha jag sover jämnt naken och jag lovar att det är bäst, bra för underdelen att luftas lite under natten :)

Döpt mutti men tänker inte säga till vad hihi dom som vet dom vet för inget kul om alla vet för då kan man inte prata om mutti på samma sätt hahahahaha känner mig galet trött nu och det är nog därför det blir lite flamsigt i inlägget haha :p mamma jag vet att du inte gillar såna inlägg men va fasiken alla har en mutti och alla är väl nakna någon gång haha :p

Imorgon ska jag ringa på lägenhet :) hoppas att jag får komma och kolla på det ;) och att jag ligger först på den ;p

Nej nu ska jag sova och mutti med haha jag även min lilla smurf haha !

God natt alla flummiga och knasiga människor ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0