Mysig dag :)

Idag har vart en mysig dag :)
Planera min helg och den kommer bli kanon, blir annat att tänka på :)
Hihi längtar !

Vi har kollat ny lägenhet idag och mitt beslut om jag vill ha den eller ej kan jag inte svara på nu :P
Och kanske inte kommer skriva det här med en gång :)
Men jag längtar tills jag får ett eget space och kan fixa det hur jag vill :)

Efter lägenhets kollen åkte vi till maxi och handla :)
Jag handla bara nyttigt haha.
Grahamsgröt är min nya frukost och kvällsmat såå ljuvligt gott ! 
Sen köpte jag lite naturgodis med som jag kunde njuta av hade jag tänkt haha
men när jag färga håret och kom ner då hade mamma vart där och mumsat :P och vägrar erkänna haha !

Har även färgat mitt hår nu så jag är svart hårig nu igen!
Usch va ovant det är fast va ju ett tag sen man var det också :)

Imorgon hoppas jag att jag får jobba för jag har brist på fantasi vad jag kan göra nu :P och det har kommit snö igen så tänker då inte gå milen i detta vädret !
Haha kommer snart gå i väggen av att inte jobba !
Har även sökt en MASSA jobb som jag hoppas att jag kan få.
Jag vill ju jobba helst 6-7 dagar i veckan :)

Men nu ska jag kolla BB sen sova för är sjukt trött, jag va helt chockad imorse när jag vakna halv tio.
Jag har inte vaknar så sent på jag vet inte hur länge :O !
Imorgon ska jag upp tidigt och äta gooo gröt sen får vi se om jag jobbar eller ej, men kommer gå i taket snart om jag inte får jobba :P

Natti Natti folket ! :)


Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas du får jobb då :)

2012-03-07 @ 23:29:15
URL: http://ebbaahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0