mys...

Tagit en massa bilder med mina små syskon, hur mysigt som helst ! :)
Kanske kommer en massa imorgon :)
Snart blir det revenge och sen bb :)
Ikväll blir det sova tidigt för imorgon ska jag äntligen jobba :)
På tal om jobb så ringde ett idag angående semestervikariat och det ska bli så kul men måste klara ett test !
Hoppas även jag får dom två andra extra jobben för vill verkligen ha dom ! :)
Imorgon kommer bli en super dag, först jobba sen bio på kvällen !
Mys kväll med mina syskon!
Dom betyder så mycket !



Jag och min lilla syster Hanna för några år sen :)<3



Min lilla syster Ebba för några år sen :)<3



Bjuder på denna haha vi tre syskon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0