mys..

Jobbet idag gick oerhört fort :)
Blev klar en halv timme tidigare än jag sluta men hade ju ingen rast i måndags så
bestämde mig för att ta igen det idag :)
Imorgon blir det jobb och sen en lugn och mysig kväll hemma med familjen :)
Denna helgen ska bli lugn och mysig :)

Har nyss kollat en grym film med mamma eller aa haha mamma sov halv filmen :P
va jätte skönt att mysa sig ner i mammas säng under min pläd och bara mysa :)

Nu fortsätter jag myset fast i soffan framför lite olika program innan jag ska lägga mig och sova :)
Så skönt med lite egentid innan min lilla goa syster kommer hem och myser sig ner hos mig :)

Nu blir det sveriges värsta bilförare :)



Snygging syster :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0