Mitt hjärta...

Mitt hjärta togs med storm av en kille för 6 månader sen ungefär och jag blev helt hopplöst förälskad i denna underbara killen !
Finns ingen i världen som han för han är allt i mina ögon, han är min värld !

Det bästa jag visste va alkohol, dans och fest förr men det ersattes av Tim han gör mitt liv så mycket bättre och inget är bättre än han !
Han har allt! Han är finast i världen och hans insida är bättre än någon annans som sagt han är det bästa i mitt liv!

Han är en liten knäppis ibland men jag älskar det ! Han får mig att skratta som ingen annan får och jag är så lycklig när han är i närheten !
Ingen kan någonsin över ta hans plats i mitt hjärta för ingen människa kan någonsin få mig så lycklig som han :)

Han kommer alltid vara det bästa i mitt liv oavsett vad som händer och jag kommer aldrig älska någon så högt som jag älskar han! <3<3
Han är perfekt för mig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0