Krossad...

Legat i sängen hela dagen idag och bara gråtit, hela natten har jag gråtit och bara känt mig värdelös !

Har ett tryck över bröstet och allt känns bara tungt, vet inte vad det är men får panik och bara gråter!

Har verkligen fattat att det kommer inte bli bra igen, jag kämpar men tydligen inte tillräckligt :(

Att må såhär trodde jag inte man kunde för en kärlek men det kan man !
Usch för att må såhär, önska jag kunde spola tillbaka tiden och göra rätt !
Jag är ändrat mig och kommer fortsätta vara denna människa som du fick mig att bli. :)

Nu ska jag kolla bb och hoppas på att sipan får lämna :p
Sen ska jag sova för det har jag inte fått göra natten innan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0