Jobbiii

Gött då klarade man provet för jobbet :) iiih hoppas nu andra jobbet hör av sig så jag får det med hihi då blir det jobba som fan i sommar med massa roligt :)

Försöker vara så glad jag kan men ändå är det något som säger till mig varför är du glad när du saknar det finaste på denna jord ? :/ klart jag saknar och försöker få tillbaka han för det är det som fattas för mitt liv ska bli perfekt ! Han är perfekt !
Försöker inte visa så mycket för att det inte ska bli för jobbigt för honom så han kanske saknar mig och vill ha tillbaka mig. Han gör mig till en bättre människa :)!

Snart blir det äta mujjes bästa mat och sen pallra sig till stig center för disco bowling och kanske en öl :)
Mina tjejor är bäst :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0