Huum

Ja idag är man ju inte direkt happy happy utan mest arg, inte på någon utan mig själv då jag tänker efter hur allt vart egentligen !
Men har bestämt mig nu inget mer ! Är så trött på att vara den tjejen alla tror jag är så nu är jag bara mig själv och kommer välja dom vännerna jag verkligen vill vara med!

Jag har många bra vänner men finns även mindre bra vänner också :/ synd men sant !

Jag har även bestämt att jag inte ska åka på kryssen så om någon vill ha en plats på 100% party kryssen den 26 april så har jag en :)

Blev en mysig kväll med pappa och hans kompisar :) skulle ju vart med några andra men som vanligt blir det inte så, nu blir det ändring på hela den biten.

Så trött nu och besviken på allt just nu så vill bara sova!
Något roligt är ju att jag ska jobba eftermiddagen på krogen imorgon och även lördag :) känns så bra !

Nu ska jag kolla klart på bb sen sova för är ganska irriterad ännu :/

Glad är jag även för mina tabletter har kommit så hoppas dom funkar nu så jag kan bli smaaaal till sommaren :)
Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0