Hihi...!

Nyss handla present till min älskade kusin som fyller år idag :) ska träffa henne sen :)!
Sola även idag så jag får lite färg :)
Måste bli browniiiie nu jag blir galen att vara blek haha !

Igår beställde jag mina tabletter så dom kommer troligtvis i veckan :) hoppas dom funkar för jag vill bli smal snabbt :p jag ska bli brun och smal till kryssningen :)

Min tattoo kommer även sitta på min kropp innan kryssningen hihi galet !

Idag ringde dom och fråga en massa frågor om lägenheten så i veckan får jag veta om jag får den :D as glad !
Får jag den så flyttar jag den 1 maj och jag vill verkligen ha den !!

Imorgon ska jag jobba sen träffa min kära vän Jessica :) har saknat henne lite faktiskt ! <3

Våran älskade krog är nu såld med :( usch vad tråkigt ! Vart ska man nu gå på trubadur i sommar ? Ååh galen blir jag ! Kommer sakna att Jimmy och Ljubisa äger det för dom gjorde den krogen grym och mycket populär!
Nu har vi bara combi vi kan gå till här som är öppet till tre så det kommer bli att dra stan när man ska ut, kommer saknar krogen krogen så mycket ! :)

Nu ska jag göra lite saker innan sofia kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0