:'(....

Förlora det bästa jag hade och mår sämst just nu !

Trodde att allt kunde fixa sig men han gav upp hoppet om mig ! Känns inte alls bra för han va min dröm :/ att förlora den bästa drömmen känns skit och mitt hjärta gör så ont !

Jag kommer sakna allt med honom ! Hans gulliga röst som fick mig att känna mig lugn och hans söta skratt, kommer sakna hans super gulliga sms och det jag kommer sakna mest är att säga att jag verkligen älskar han för den han är!

Alla sagor har tyvärr ett slut :( !
Kommer aldrig glömma denna killen för det va han som verkligen tog mitt hjärta med storm ! Och jag kommer alltid älska han för han va så perfekt för mig !

Åååh jag hatar detta !
Du va det finaste jag hade, jag kommer alltid älska dig !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0